ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 30 tys. Euro

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE na „Utrzymanie zielonych terenów gminnych zamiejskich”

Informacja ogłoszona dnia 2017-04-25 10:08:49 przez Adrian Chabowski, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Nidzica, 24 kwietnia 2017 r.
GMKR.7031.8.2017
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Zamawiający: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica zaprasza do złożenia ofert na:
      „Utrzymanie zielonych terenów gminnych zamiejskich”
 
 
Przedmiot zamówienia obejmuje:
  1. Czterokrotne koszenie trawy, tuż przy gruncie na terenach gminnych zamiejskich o powierzchni 264 659 m2 na obiektach wymienionych w załączniku Nr 2 do niniejszego zapytania (bez zbierania ściętej trawy).
  2. Termin każdorazowego rozpoczęcia wykonania usługi Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym, przedstawiając harmonogram planowanych prac.
 
Termin realizacji zamówienia:
  1. do dnia 25 maja 2017 r. – pierwsze koszenie,
  2. do dnia 30 czerwca 2017 r. – drugie koszenie,
  3. do dnia 11 sierpnia 2017 r. – trzecie koszenie,
  4. do dnia 13 października 2017 r. – czwarte koszenie.
 
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje potencjałem kadrowym w postaci co najmniej 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu w/w usługi. Podana ilość osób, jakimi musi dysponować Wykonawca, jest minimalnym wymaganiem, co oznacza, że w interesie Wykonawcy leży zapewnienie takiej ilości osób, która pozwoli na sprawne prowadzenie akcji utrzymania zielonych terenów gminnych zamiejskich.
Wskazane osoby muszą posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykaz osób przewidzianych do realizacji usługi (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania) stanowi integralną część oferty w w/w postępowaniu.
POD POJĘCIEM DYSPONOWANIA  NALEŻY ROZUMIEĆ:
  1. dysponowanie pośrednie – powoływanie się na osoby zdolne do wykonania zamówienia  należące do innych podmiotów, tj. podmiotów, które dysponują takimi osobami, a na czas realizacji zamówienia w celu wykonania pracy związanej z wykonaniem tego zamówienia, np. oddelegują pracownika. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres ich udziału w wykonaniu zamówienia.
  2. dysponowanie bezpośrednie – należy rozumieć przypadek, gdy tytułem prawnym do powoływania się przez Wykonawcę na dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest stosunek prawny istniejący bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a osobą (osobami), na dysponowanie której (których) Wykonawca się powołuje. Przy czym bez znaczenia jest tutaj charakter prawny takiego stosunku, tj. czy mamy do czynienia z umową o pracę, umową o świadczenie usług, czy też samo zatrudnieniem się osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą.
 
 
Warunki płatności: przelew 14 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionej faktury/rachunku.
 
Kryterium oceny ofert i ich waga:
Zamawiający wybierze ofertę tego Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę oraz zaakceptuje treść umowy poprzez zaparafowanie jej stron i dołączenie do oferty - cena 100%.
 
Ofertę sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego można  złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego: Biuro Obsługi Klienta (pokój nr 1) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Plac Wolności 1 w nieprzekraczalnym terminie do 05 maja 2017r. do godz. 1530.
 
Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Nidzicy, ul. Pl. Wolności 1 (Ratusz) pokój 31 lub telefonicznie – Przemysław Brzuzy  89 625 07 46.         
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
  1. negocjacji z Oferentami;
  2. zamknięcia procedury bez wyboru oferty bez podawania przyczyn;
  3. odwołania niniejszego postępowania bez podawania przyczyn.
 
 
 
Załączniki:

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Przemysław Brzuzy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Krystkiewicz-Hablutzel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-25 10:00:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Chabowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-25 10:08:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Chabowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-05-09 13:47:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
596 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony