ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 30 tys. Euro

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ROZEZNANIE RYNKU w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia pn.: "Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach typu Big Bag”

Informacja ogłoszona dnia 2020-05-06 11:32:05 przez Paulina Maksym, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMKR. 6181.74.2019
 
ROZEZNANIE RYNKU
w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia pn.:
"Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów,
opakowań po nawozach typu Big Bag”
Burmistrz Nidzicy zaprasza do składania ofert cenowych na realizację zadania obejmującego odbiór oraz poddanie odzyskowi lub unieszkodliwieniu odpadów pochodzących z działalności rolniczej, tj. folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag, z terenu gminy Nidzica, zgodnie z poniższą specyfikacją:
I. Zamawiający: Gmina Nidzica, ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica
II. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2020 r.
III. Opis przedmiotu zamówienia w celu rozeznania rynku:   
1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących
z działalności rolniczej na terenie gminy Nidzica.
Zamawiający wskaże miejsce na terenie gminy, do którego rolnicy zobowiązani będą dostarczyć odpady we własnym zakresie.
Masa wyrobów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia wynosi szacunkowo:
- odpady z folii rolniczej białej  – 2 800 kg
- odpady z foli rolniczej czarnej – 1 200 kg
- odpady z siatki do owijania balotów – 1 650 kg
- odpady ze sznurka do owijania balotów – 440 kg
- odpady z opakowań po nawozach – 770 kg
- odpady z opakowań typu Big Bag – 10 500 kg
2. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
- ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację)urządzeń,
- załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów.
- transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów,
- rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.
 
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
3.1. spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
1) imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady;
2) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych , siatki i sznurka
do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag;
3) datę odbioru;
4) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:
- folie rolnicze białe i czarne;
- siatki do owijania balotów i sznurki;
- opakowania po nawozach;
- opakowania typu Big Bag;
5) podpis właściciela/ użytkownika;
6) podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę
ze wskazaniem pełnionej funkcji;
7) pieczęć firmową wykonawcy;
3.2. do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.)
z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska
z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 poz.819),
3.3 wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu :
- wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopi kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwiania oraz ich zbiorczego zestawienia.
3.4. Wykonawca wykona co najmniej 10-15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania.
3.5. po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie zawierające: adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze białe i czarne, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big- Bag.
3.6. po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac
z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
4. Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane
od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady.
5. Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego
i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
 
IV. Termin składania ofert:
Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszej informacji do dnia 22 maja 2020 r. do godz. 15.30 na adres korespondencyjny Zamawiającego (Urząd Miejski w Nidzicy, ul. Plac Wolości 1, 13-100 Nidzica) lub na adres
e-mailowy z dopiskiem/tytułem: "Oferta cenowa – Rozeznanie rynku - "Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów,
opakowań po nawozach typu Big Bag” z terenu gminy Nidzica.
Osoba uprawniona do kontaktu z Oferentami: Przemysław Brzuzy, nr tel. 89 625 07 46
 
          Niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
 
 
 
 
 
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018r., str. 2), zwanego dalej Rozporządzeniem Burmistrz Nidzicy informuje, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nidzicy. Siedzibą Burmistrza Nidzicy jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rozeznania cenowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: dostawcy oprogramowania - wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania, operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt. 3.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz.U. Nr 14, poz. 67ze zm.).
  6. W związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do treści danych osobowych oaz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do prowadzenia sprawy w Urzędzie Miejskim w Nidzicy.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-05-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przemysław Brzuzy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-05-06 11:31:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Maksym
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-05-06 11:32:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Maksym
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-05-06 11:33:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
319 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony