ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 30 tys. Euro

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE - realizacja zadania obejmującego odbiór oraz poddanie odzyskowi lub unieszkodliwieniu odpadów pochodzących z działalności rolniczej, tj. folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag, z terenu gminy Nidzica

Informacja ogłoszona dnia 2020-06-16 13:53:08 przez Paulina Maksym, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Nidzica, 16 czerwca 2020 r.
GMKR. 6232.1.2020
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Burmistrz Nidzicy zaprasza do składania ofert cenowych na realizację zadania obejmującego odbiór oraz poddanie odzyskowi lub unieszkodliwieniu odpadów pochodzących z działalności rolniczej, tj. folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag, z terenu gminy Nidzica, zgodnie z poniższą specyfikacją:
 
I. Zamawiający: Gmina Nidzica, ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica
II. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 września 2020 r.
III. Opis przedmiotu zamówienia:   
1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Nidzica.
Zamawiający wskaże miejsce na terenie gminy, do którego rolnicy zobowiązani będą dostarczyć odpady we własnym zakresie.
Masa wyrobów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia wynosi szacunkowo:
- odpady z folii rolniczej białej  – 2 800 kg;
- odpady z foli rolniczej czarnej – 1 200 kg;
- odpady z siatki do owijania balotów – 1 650 kg;
- odpady ze sznurka do owijania balotów – 440 kg;
- odpady z opakowań po nawozach – 770 kg;
- odpady z opakowań typu Big Bag – 10 500 kg.
2. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
- ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację)urządzeń,
- załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów,
- transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów,
- rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:
3.1. spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki  i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
1) imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady,
2) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag,
3) datę odbioru,
4) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:
- folie rolnicze białe i czarne,
- siatki do owijania balotów i sznurki,
- opakowania po nawozach,
- opakowania typu Big Bag,
5) podpis właściciela/ użytkownika;
6) podpis Wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez Wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji;
7) pieczęć firmową Wykonawcy;
3.2. do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz.797 ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych w art. 67 ustawy;
3.3. wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopi kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwiania oraz ich zbiorczego zestawienia.
4. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie podpisany przez Zamawiającego protokół wykonania usługi, potwierdzający zrealizowany zakres wykonanych usług wraz z dokumentacja fotograficzną (10-15 dobrej jakości zdjęć ilustrujących przebieg realizacji zadania) oraz oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
5. Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady.
6. Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
IV. Warunki udziału w postępowaniu i realizacji zamówienia:
  1. Kryterium oceny ofert i ich waga: cena brutto - 100%
  2. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
  3. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (wskazaną we właściwym rejestrze bądź w stosownym pełnomocnictwie – pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty).
  4. Ofertę sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego można złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego (pok. nr 1), przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Nidzicy, 13-100 Nidzica, Plac Wolności 1 lub w formie elektronicznej poprzez skrzynkę podawczą EPUAP podpisany profilem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
  5. Ofertę należy złożyć do dnia 29 czerwca 2020 r. do godziny 14:00.
  6. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
  7. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, o którym mowa w ust. 5, zostanie zwrócona Wykonawcy i nie będzie podlegała ocenie.
  8. Oferta niekompletna (tj. nie zawierająca wszystkich wymaganych w niniejszym zapytaniu danych lub załączników) podlega odrzuceniu. Nie dopuszcza się uzupełniania oferty.
  9. Wszelkich dodatkowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Przemysław Brzuzy - pok. nr 31, tel.: 089 625 07 46.
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji zaoferowanych cen i pozostałych elementów złożonych ofert. w przypadku  gdy:
  • najniższa zaoferowana cena przekracza wysokość środków przeznaczonych na realizację zamówienia,
  • uzyskano oferty z tymi samymi cenami.
Zamawiający zastrzega sobie prawodo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
 
Załączniki:
  1. Formularz oferty
  2. Projekt umowy
 
 
 
BURMISTRZ NIDZICY
/-/JACEK KOSMALA
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-06-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Nidzicy Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-06-16 13:49:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Maksym
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-06-16 13:53:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Patrycja Lipner
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-07-06 12:19:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
262 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony