ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 30 tys. Euro

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

„Wykonanie prac konserwatorskich na cmentarzu żydowskim przy ul. Nowomiejskiej – Miłej w Nidzicy” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie prac konserwatorskich na cmentarzach przy ul. Nowomiejskiej – Żwirowej i Nowomiejskiej – Miłej w Nidzicy”

Informacja ogłoszona dnia 2021-06-28 13:09:11 przez Paulina Maksym, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAPYTANIE OFERTOWE
prowadzone na podstawie § 7 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Nidzicy wprowadzonego Zarządzenie Nr 841/2021 Burmistrza Nidzicy z dnia 25 stycznia 2021 r., o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
 
„Wykonanie prac konserwatorskich na cmentarzu żydowskim przy ul. Nowomiejskiej – Miłej w Nidzicy” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie prac konserwatorskich na cmentarzach przy ul. Nowomiejskiej – Żwirowej i Nowomiejskiej – Miłej w Nidzicy”
(nazwa postępowania)
 
Nr sprawy TI.7013.2.2021
 
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
(należy określić odpowiednio rodzaj zamówienia: dostawy, usługi, roboty budowlane)
 
 
 
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego
Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica
Województwo warmińsko-mazurskie, powiat nidzicki
NIP: 984-016-15-72, REGON: 510743640
Tel. (0-89) 625  07 10, fax: (0-89) 625 07 11
*E-mail do korespondencji w sprawie zamówienia publicznego:
*Adres strony internetowej Zamawiającego: http://bip.nidzica.pl
 
Osoba upoważniona do kontaktów:
Tel. 89 625 07 50 fax 89 625 07 11 e-mail:
 
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Zamówienie obejmuje prace przygotowawcze, ziemne i pielęgnacyjne zieleni, w tym wykonanie schodów gruntowych. Przedmiot zamówienia opisano w projekcie budowlanym – załącznik nr 5, STWIOR – załącznik nr 6 oraz w uzgodnieniach – załącznik nr 7. Zamawiający w celu ułatwienia sporządzenia wyceny załącza przedmiar robót – załącznik nr 2.
Wykonawca przed rozpoczęciem prac uzyska pozwolenie Wojewódzkiego Warmińsko – Mazurskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac pod stałym nadzorem archeologicznym.
(Należy wyczerpująco przedstawić opis przedmiotu zamówienia w treści zapytania lub w odrębnym załączniku do zapytania, podając informację o oznaczeniu ww. załącznika).
 
*4. Warunki realizacji zamówienia.
1) Wymagany termin realizacji zamówienia: 29 października 2021 r.
2) Termin gwarancji: 60 miesięcy
3) Warunki płatności:: wynagrodzenie w formie ryczałtu
4) Inne: ……………………………………………………………………………………………...
 
*5. Warunki udziału w postępowaniu.
- spełnienie wymagań, o których mowa odpowiednio w art. 37a ust. 1 i 2, art. 37b ust 1 i 3 albo art. 37d ust.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 710 z późn. zm.).
(Ust. 5 stanowi część fakultatywną zapytania – w przypadku, gdy określi się warunki udziału w postępowaniu, powinno przygotować się ich dokładny opis w ust. 5 wraz z opisem sposobu dokonania oceny spełniania tychże warunków. W sytuacji, kiedy w danym postępowaniu nie formułuje się żadnych warunków udziału w postępowaniu, w ust. 5 należy wpisać informację: „Nie dotyczy” lub usunąć ww. ust. 5 z zachowaniem właściwej numeracji kolejnych ustępów).
 
6. Opis kryteriów oceny ofert.
1) Kryterium – Cena      Waga kryterium -  100 %
 
 
7. Opis sposobu przygotowania ofert.
 
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko: jedną ofertę w niniejszym postępowaniu / jedną ofertę w ramach danej części postępowania*
2) Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w formie pisemnej lub elektronicznej, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
 
(Należy określić dopuszczalne formy złożenia oferty – np. forma pisemna, elektroniczna. W przypadku przygotowania formularza oferty, jako załącznika do ogłoszenia o należy wskazać jego numer).
 
3) Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane przez Wykonawcę w toku postępowania winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo spisanego pełnomocnictwa.
 
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) – należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę).
 
5) Oferta Wykonawcy winna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis ( np. czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska lub podpis nieczytelny opatrzony pieczęcią imienną).
 
6)* Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć w kopercie zaklejonej i zatytułowanej (dotyczy formy pisemnej):
 
Nazwa i adres Wykonawcy
 
Oferta na „Wykonanie prac konserwatorskich na cmentarzu żydowskim przy ul. Nowomiejskiej – Miłej w Nidzicy”
 
Nie otwierać przed dniem 9 lipca 2021 r. godz. 10.00
 
 
7) Wykonawca prześle ofertę w formie elektronicznej na adres (w przypadku możliwości złożenia oferty w formie elektronicznej)
 
8. Termin składania i otwarcia ofert.
1) Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Nidzicy w terminie do dnia 9 lipca 2021 r. do godz. 10.00 (dotyczy oferty w formie pisemnej)
lub na adres w terminie do dnia 9 lipca 2021 r. do godz. 10.00 ( w przypadku możliwości złożenia oferty w formie elektronicznej).
9. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania (wskazać nr załącznika do zapytania, jeżeli przewidziano wzór umowy).
10. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą.
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- formularz ofertowy
- dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań, o których mowa odpowiednio w art. 37a ust. 1 i 2, art. 37b ust 1 i 3 albo art. 37d ust.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 710 z późn. zm.).
(Należy wskazać dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą, jeżeli są wymagane).
 
 
11. Wykaz załączników.
(Należy wymienić załączniki do zapytania, np. formularz oferty, opis przedmiotu zamówienia, wzór umowy)
 
1. Instrukcja dotycząca przeprowadzenia postępowania
2. Przedmiar robót
3. Projekt umowy
4. Formularz ofertowy
5. Projekt budowlany
6. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
7. Uzgodnienia
 
                                                                                                                              Burmistrz Nidzicy
                                                                                                                               /-/ Jacek Kosmala
 
                                                                                                                         (podpis Kierownika Zamawiającego)
 
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
 
 
 
INSTRUKCJA DOTYCZĄCA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA
 
 
  1. Zamawiający wyznacza termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego na przygotowanie i złożenie ofert przez potencjalnych Wykonawców.
  2. Oferta złożona po upływie wyznaczonego przez Zamawiającego terminu nie podlega badaniu i ocenie.
              O fakcie tym powiadamia się Wykonawcę, który złożył ofertę po terminie składania ofert.
  1. Otwarcia ofert dokonuje się w dniu, w którym upływa termin składania ofert w danym postępowaniu.
  2. W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów albo złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie.
  3. Zamawiający może żądać od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów, dokonywać poprawy oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych lub innych omyłek niepowodujących istotnych zmian w treści ofert.
  4. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli:
    1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
    2. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
    3. Wykonawca wykonał nienależycie na rzecz zamawiającego zamówienia publiczne, w szczególności:
  • nie wykonał zamówienia w umówionym terminie,
  • nie dostarczył przedmiotu zamówienia o właściwej jakości i parametrach,
  • nie wywiązywał się w terminie z warunków gwarancji lub rękojmi,
  • wykonał zamówienie, które było obarczone wadami powodującymi konieczność poniesienia dodatkowych nakładów finansowych lub prac przez Zamawiającego.
  1. Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia, złożonej przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym.
  2. Dopuszcza się negocjowanie z Wykonawcami (ustne lub pisemne), cen i pozostałych elementów ofert złożonych w wyniku przeprowadzonego rozeznania rynku w przypadku gdy:
  1. najniższa zaoferowana cena przekracza wysokość środków przeznaczonych na realizację zamówienia;
  2. w zamówieniu uzyskano oferty z tymi samymi cenami.
  3. bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia jest taki sam.
              Z przeprowadzonych negocjacji sporządza się protokół z negocjacji.
  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści o tym fakcie informację na swojej stronie – jeżeli rozeznanie rynku zostało wszczęte poprzez umieszczenie zapytania ofertowego  na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej lub prześle do Wykonawców, którzy otrzymali zapytanie.
  2. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający zamieści o tym fakcie informację na swojej stronie – jeżeli rozeznanie rynku zostało wszczęte poprzez umieszczenie zapytania ofertowego na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej lub prześle do Wykonawców, którzy otrzymali zapytanie.
  3. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa na warunkach podanych we wzorze umowy oraz w ofercie przedstawionej przez Wykonawcę.
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
  5. W sprawach nieuregulowanych będą miały zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Jodko-Bogulas
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-28 12:53:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Maksym
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-28 13:09:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Maksym
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-21 10:54:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
262 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony