ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnychDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych

Szczegóły informacji

Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Nidzica

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 22157-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-02-15 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-02-15 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Nidzicy, Sekretariat: pokój nr 19

Ogłoszono dnia: 2012-01-25 przez Piotr Romaniuk

Treść:

Nidzica, dnia 25 styczeń  2012r.                                            Nr postępowania: TI. 271.2.2012
 
Nidzica: Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.
Adres strony internetowej zamawiającego:
http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych, obejmujący:
1) remont cząstkowy dróg gminnych zamiejskich w następującym zakresie i wariantach:
a)        mieszanką mineralno-asfaltową - średnia głębokość wyboju 5 cm – 100,0 m2,
b) powierzchniowe utrwalenie przy pomocy grysów – rakowiny z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej 100,0 m2,
c) powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów – wyboje o głębokości 1,5 cm z   zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca – 200,0 m2,
d) powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów – za dalsze 0,5 cm do 5 cm głębokości wyboju z   zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca – 200,0 m2,
e) przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo-   piaskowej – 10,0 m,
f) przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 10,0 m,
g) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 10,0 m2,
h) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej o wysokości 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 10,0 m2,
i) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – 3,0 szt.,
j) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 1,0 szt.,
k) naprawa barier ochronnych stalowych – 5,0 m.
2) remont cząstkowy ulic i placów gminnych w mieście Nidzica w następującym zakresie i   wariantach:
a) mieszanką mineralno-asfaltową - średnia głębokość wyboju 5 cm – 400,0 m2,
b) powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów – wyboje o głębokości 1,5 cm z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca – 150,0 m2,
c) powierzchniowe utrwalenie – za dalsze 0,5 cm do 5 cm głębokości wyboju przy pomocy grysów z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca – 150,0 m2,
d) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych – warstwa ścieralna asfaltowa –   grubość po zagęszczeniu 4 cm – 200,0 m2,
e) remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalanie przy użyciu grysów - rakowiny z   zastosowaniem skrapiarki przewoźnej – 100,0 m2,
f) remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin podsypką cementowo-piaskową – 30,0 m2,
g) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej o wysokości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin – 30,0 m2,
h) remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 30,0 m2,
i) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 30,0 m2,
j) przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej – 10,0 m,
k) przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 10,0 m,
l) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – 5,0 szt.,
ł) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 5,0 szt.,
m) roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km – 50, m2,
n) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 30,0 m2,
o) podbudowa betonowa bez dylatacji – grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 5,0 m2,
p) remonty nawierzchni z betonu – 2,0 m3,
r) ścieki uliczne z prefabrykatów 50x28x10 cm na ławie betonowej o przekroju 0,07 m2 – 10,0 m,
s) ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej w dwóch rzędach – 10 m,
 t) naprawy tymczasowe nawierzchni bitumicznych wykonywane na zimno – wyboje o gł. do 5 cm –    8,0 m2,
u) naprawy tymczasowe nawierzchni bitumicznych wykonywane na zimno – następna warstwa ponad 5 cm –    4,0 m2,
w) wymiana odwodnienia chodnikowego liniowego – 10,0 m,
z) naprawa barier ochronnych stalowych – 5,0 m.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunki jego realizacji zostały określone w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
Wielkość zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej < od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp przyjęto możliwość rozszerzenia przedmiotu zamówienia wymienionego w zamówieniu podstawowym. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących tych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:
a) zmiany osoby wymienionej w § 7 projektu umowy  w przypadku rezygnacji przez tą osobę z podjętych funkcji,
b) zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców,
c) zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę osobiście,
d) zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiarów robót powodująca zwiększenie wynagrodzenia umownego, określonego w § 10 ust. 2 projektu umowy.
2. Zmiana ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiarów robót nie powodująca zwiększenia wynagrodzenia umownego, określonego w § 10 ust. 2 projektu umowy nie wymaga zmiany umowy.
Zmiana postanowień umowy może nastąpić w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica (pokój nr 3) w godz. 7:30-15:30 lub po złożeniu pisemnego wniosku: pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na e-mail: halina@nidzica.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:                 
                                                   15.02.2011 godzina 11:00,
 miejsce: oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 19) Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.02.2011 r. o godz. 11:15 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy. Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
  
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.01.2012 r.
 pod poz.22157-2012
BURMISTRZ NIDZICY
DARIUSZ SZYPULSKI
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Halina Piotrkowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-01-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Romaniuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-01-25 14:42:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Skibińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-01-25 14:55:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Skibińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-02-16 09:27:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
909 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony