ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa energii elektrycznejDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa energii elektrycznej

Szczegóły informacji

Dostawa energii elektrycznej

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Urząd Miejski w Nidzicy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 212315-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-10-15 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-10-15 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Nidzicy, pokój nr 19

Ogłoszono dnia: 2012-10-05 przez Dariusz Szypulski

Treść:

Nidzica, dnia 05 października 2012r.                                                   Nr postępowania: TI. 271.20.2012

 

 

 

Nidzica: Dostawa energii elektrycznej


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1.1. Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa energii elektrycznej do punktów poboru wymienionych w załączniku nr 1 do umowy.

1.2. Przedmiot umowy nie obejmuje usługi związanej z dystrybucją energii elektrycznej, która będzie przedmiotem umowy zawartej z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej zwanym dalej „OSD”.

1.3. Obowiązkiem Dostawcy, w oparciu o udzielone pełnomocnictwo – załącznik nr 2 do umowy będzie :

a/ dokonanie w imieniu Odbiorcy (Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. w Nidzicy)  wypowiedzenia dotychczasowych umów kompleksowych, których wykaz na poszczególne punkty poboru zawiera załącznik nr 1 do umowy;

b/ skuteczne doprowadzenie do zawarcia przez Odbiorcę jw. nowych umów na dystrybucję energii elektrycznej.

1.4. Na każdy punkt poboru wymieniony w załączniku nr 1 do umowy, Dostawca będzie przedstawiał szczegółową specyfikację za dostawę energii elektrycznej, uwzględniając elementy dotyczące danego punktu poboru jak : nazwa, adres pktu poboru, taryfa, nr licznika i nr PPE.

1.5. Faktura rozliczeniowa winna obejmować dane charakterystyczne dla danego punktu poboru tj. nazwę np.: oświetlenie drogowe oraz dane wymienione w specyfikacji, o której mowa w pkt.1.4 .   

Cena za energię elektryczną powinna być podana z dokładnością do czterech miejsc po

przecinku. Podatek VAT należy wyliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

1.6. Faktury rozliczeniowe wystawiane będą na koniec okresu rozliczeniowego, w terminie do 14 dni od otrzymania odczytów z urządzeń pomiarowych przekazanych przez OSD.

1.7. Odbiorca zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości punktów odbioru energii elektrycznej, przy zachowaniu ceny energii elektrycznej przyjętej z oferty Dostawcy.

 

Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

 

Wielkość zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej < od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

           

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp Rozszerzenie przedmiotu zamówienia wymienionego w zamówieniu podstawowym polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, w ramach którego planuje się zwiększenie ilości punktów odbioru energii elektrycznej.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

·         Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

 

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących tych dokumentów.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty świadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty świadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty świadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty świadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

 

  • koncesje, zezwolenia lub licencje

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • SIWZ (PDF, 580.4 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Projekt_umowy (PDF, 290.7 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Wzór oferty (PDF, 314.3 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Oświadczenia wykonawcy (PDF, 200.8 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Formularz cenowy (PDF, 109.3 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Podwykonawcy (PDF, 117.2 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Ogłoszenie (PDF, 338.7 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Załącznik nr 1 do umowy - Gmina Nidzica (PDF, 415.5 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Załącznik nr 1 do umowy - SP Łyna (PDF, 329.2 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Załącznik nr 1 do umowy - Napiwoda (PDF, 359.6 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Załącznik nr 1 do umowy - SP Rączki (PDF, 363.8 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Załącznik nr 1 do umowy - Zespół Szkół Nr 1 (PDF, 319.9 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Załącznik nr 1 do umowy - Zespół Szkół Nr 2 (PDF, 319.1 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Załącznik nr 1 do umowy - Zespół Szkół Nr 3 (PDF, 318.2 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Załącznik nr 1 do umowy - Przedszkole Nr 2 (PDF, 316 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Załącznik nr 1 do umowy - Przedszkole Nr 4 (PDF, 315.3 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Załącznik nr 1 do umowy - MGBP (PDF, 317.2 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Załącznik nr 1 do umowy - MOPS (PDF, 348 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Załącznik nr 1 do umowy - NOK (PDF, 293.4 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Załącznik nr 1 do umowy - ZOOiS (PDF, 291.7 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Załącznik nr 1 do umowy - ZBM (PDF, 323.1 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Załącznik nr 2 do umowy - Pełnomocnictwo (PDF, 188.7 KiB) Data publikacji: 2012-10-05 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • Załacznik nr 1 do umowy- Gmina Nidzica (DOCX, 32 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Załacznik nr 1 do umowy- SP Łyna (DOCX, 16.8 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • ZAłącznik nr 1 do umowy- Napiwoda (DOCX, 15.9 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Załacznik nr 1 do umowy- Rączki (DOCX, 16.1 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Załacznik nr 1 do umowy- Zespół Szkół Nr 1 (DOCX, 16 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Załacznik nr 1 do umowy- Zespół Szkół Nr 2 (DOCX, 15.8 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Załacznik nr 1 do umowy- Zespół Szkół Nr 3 (DOCX, 16.1 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Załacznik nr 1 do umowy-Przedszkole Nr 2 (DOCX, 16.1 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Załacznik nr 1 do umowy- Przedszkole Nr 4 (DOCX, 15.9 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Załacznik nr 1 do umowy- MGBP (DOCX, 15.8 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Załacznik nr 1 do umowy- MOPS (DOCX, 23.1 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Załacznik nr 1 do umowy- NOK (DOCX, 17.3 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Załacznik nr 1 do umowy- ZOOiS (DOCX, 16.7 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Załacznik nr 1 do umowy- ZBM (DOCX, 21.7 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Załącznik nr 2 do umowy- Pełnomocnictwo (DOC, 27.5 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Projekt umowy (DOC, 99 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Wzór oferty (DOC, 921.5 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Oświadczenie wykonawcy (DOC, 30 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Formularz cenowy (DOC, 33.5 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Podwykonawcy (DOC, 22.5 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Wyjaśnienia nr 1 treści SIWZ (PDF, 160.8 KiB) Data publikacji: 2012-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-11
  • Wynik postępowania (PDF, 441.8 KiB) Data publikacji: 2012-10-22 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-22
  • Wynik postępowania-sprostowanie (PDF, 528.8 KiB) Data publikacji: 2012-10-26 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-26
  • Rejestr zmian

    Podmiot udostępniający informację:
    Podmiot udostępniający informację:
    Urząd Miejski w Nidzicy
    Osoba, która wytworzyła informację:
    Osoba, która wytworzyla informację:
    Anna Romanik
    Data wytworzenia informacji:
    Data wytworzenia informacji:
    2012-10-05
    Osoba, która odpowiada za treść:
    Osoba, która odpowiada za treść:
    Dariusz Szypulski
    Data wprowadzenia do BIP
    Data wprowadzenia do BIP
    2012-10-05 11:14:56
    Wprowadził informację do BIP:
    Wprowadził informację do BIP:
    Mariusz Dobrowolski
    Data udostępnienia informacji:
    Data udostępnienia informacji:
    2012-10-05 12:20:44
    Osoba, która zmieniła informację:
    Osoba, która zmieniła informację:
    Joanna Skibińska
    Data ostatniej zmiany:
    Data ostatniej zmiany:
    2012-10-26 13:12:28
    Artykuł był wyświetlony:
    Artykuł był wyświetlony:
    1243 raz(y)
    Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »