ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na: "Utrzymanie bezdomnych zwierząt w schronisku wraz z ich odbiorem i wyłapywaniem" Drukuj informację Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na: "Utrzymanie bezdomnych zwierząt w schronisku wraz z ich odbiorem i wyłapywaniem"

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na: "Utrzymanie bezdomnych zwierząt w schronisku wraz z ich odbiorem i wyłapywaniem"

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Urząd Miejski w Nidzicy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 236043-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-11-16 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-11-16 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Nidzicy, pokój nr 19

Ogłoszono dnia: 2012-11-08 przez Dariusz Szypulski

Treść:

Nidzica, dnia 8 listopada 2012r.                     Nr postępowania: TI. 271.22.2012
 
Nidzica: Utrzymanie bezdomnych zwierząt w schronisku wraz z ich odbiorem i wyłapywaniem
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.
Adres strony internetowej zamawiającego:
 http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie bezdomnych zwierząt w schronisku wraz z ich odbiorem i wyłapywaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia :
„UTRZYMANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W SCHRONISKU WRAZ Z ICH ODBIOREM I WYŁAPYWANIEM”
1. Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania bezdomnych zwierząt z terenu Nidzicy do Schroniska bezdomnych zwierząt w …………….,którym zarządza na podstawie Decyzji ……………………………. Nr ………………… z dnia ………………… oraz Decyzji Nr………………….. Powiatowego Lekarza Weterynarii w ……………… zapewniając im warunki egzystencji zgodnie z wymogami określonymi w regulaminie, statucie schroniska i w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (j.t. Dz. U. z 2003r. Nr 106 poz. 1002 ze zm.) oraz ustawy z dnia 11.03.2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (j.t. Dz. U. z 2008r. Nr 213 poz. 1342 ze zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
2. utrzymanie bezdomnych zwierząt w Schronisku wraz z ich odbiorem i wyłapywaniem w zakresie jak niżej:
2.1. przyjmowanie dostarczanych do schroniska bezdomnych zwierząt odłowionych na terenie Gminy Nidzica,
2.2. wyłapywanie i przewożenie własnym transportem zwierząt do schroniska,
2.3. objęcie dostarczonych do schroniska zwierząt całodobową opieką, polegającą na:
      - zapewnieniu pomieszczenia chroniącego je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi,   
        z dostępem do światła dziennego,
      - zapewnieniu wyżywienia zwierząt odpowiednią karmą,
      - zapewnieniu stałego dostępu do wody,
      - zapewnieniu opieki weterynaryjnej;
2.4. traktowanie w sposób humanitarny zwierząt doprowadzonych do schroniska,
2.5. w razie potrzeby sterylizacja psów,
2.6. odrobaczanie, szczepienie przeciw wściekliźnie,              
2.7. podejmowanie działań zmierzających do odnalezienia właściciela i umożliwienie mu odebrania   zwierzęcia ze schroniska, po uprzedniej refundacji kosztów pobytu w schronisku przez właściciela - warunek w przypadku wydania zwierzęcia właścicielowi,             
2.8. informowanie Urzędu Miejskiego w Nidzicy o zaistniałych adopcjach zwierząt dostarczonych do schroniska z terenu Gminy Nidzicaw formie pisemnej,
2.9. odbiór 43 psów ze Schroniska w Pawłowie k/Ciechanowa.
3. Przewidywany limit liczby dostarczonych zwierząt do schroniska – 46 sztuk (w tym liczba obecnie   utrzymywanych).           
4. Organizowanie akcji promujących adopcję zwierząt przebywających w schronisku przy współpracy z   Zamawiającym.
5. Wykonawca jest zobowiązany do poboru opłat od właścicieli odbierających psy ze schroniska, które   znalazły się tam wskutek zaniedbań właściciela w wysokości kosztów związanych z ich wyłapaniem i utrzymaniem, w wysokości wydatków poniesionych przez Gminę. Pobrana opłata zostanie przekazana przez Wykonawcę na rachunek Gminy Nidzica nr 35 1020 3613 0000 6502 0004 7993, w terminie 7 dni od jej pobrania.
6. Zakres i sposób wykonania zamówienia określa: - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ .
7. Wielkość zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej < od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00-3 (Usługi psiarni);  98.39.00.00-3 (Inne usługi); 63.71.00.00-9 (Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego).
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: -
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·                     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
a) zmiana osób upoważnionych do występowania po stronie Zamawiającego/Wykonawcy;
b) zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT);
c) zmiana konta Wykonawcy w przypadku przedstawienia Zamawiającemu umowy cesji wierzytelności na rzecz podwykonawców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica (pokój nr 5) w godz. 7:30-15:30 lub po złożeniu pisemnego wniosku: pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na e-mail: um_przetargi@nidzica.pl
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:              
                                           16.11.2012 godzina 11:00,
miejsce: oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 19) Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.11.2012 r. o godz. 11:15 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy. Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.11.2012 r.
 pod poz. 236043-2012
 
 
 
                                                                                                                                                                                              BURMISTRZ NIDZICY
DARIUSZ SZYPULSKI
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Romanik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Szypulski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-08 12:03:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Skibińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-08 12:27:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Skibińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-11-16 14:06:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1082 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony