ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „ Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Nidzicy” Drukuj informację Zamówienie publiczne: „ Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Nidzicy”

Szczegóły informacji

„ Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Nidzicy”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Urząd Miejski w Nidzicy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 253833-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-12-10 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-12-10 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Nidzicy, pokój nr 19

Ogłoszono dnia: 2012-11-30 przez Dariusz Szypulski

Treść:

Nidzica, dnia 30 listopada 2012r.                             Nr postępowania: TI.271.23.2012
 
„ Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Nidzicy”
 
z podziałem na następujące części:
 
Część I - świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych w obrocie krajowym i zagranicznym w kategorii wagowej do 50 g dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Nidzicy
 
Część II - świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w kategorii wagowej powyżej 50 g dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Nidzicy”
z podziałem na następujące części:
Część I - świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych w obrocie krajowym i zagranicznym w kategorii wagowej do 50 g dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Nidzicy
 
Część II - świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w kategorii wagowej powyżej 50 g dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Nidzicy, z podziałem na części:
Część I - świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych w obrocie krajowym i zagranicznym w kategorii wagowej do 50 g realizowane dla Urzędu Miejskiego w Nidzicy z siedzibą przy Pl. Wolności 1,
 
Część II - świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w kategorii wagowej powyżej 50 g realizowane dla Urzędu Miejskiego w Nidzicy z siedzibą przy Pl. Wolności 1.
 
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą:
- powszechne usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych
o wadze do 2000 g w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania,
- doręczania zwrotów przesyłek listowych nie doręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy,
- usługi pocztowe dotyczące paczek pocztowych,
 
3. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zmówienia rozumie się:
1) przesyłki listowe o wadze do 2000 g (Gabaryt A i B):
a) przesyłka priorytetowa (kategoria) – przesyłka listowa nadana jako przesyłka najszybszej kategorii, czas jej doręczenie jest krótszy;
b) przesyłka ekonomiczna (kategoria) – przesyłka listowa nie będąca przysyłką najszybszej kategorii;
c) przesyłka rejestrowana – przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana za pokwitowaniem odbioru;
d) przesyłka polecona – przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem;
e) z zadeklarowaną wartością – przesyłka rejestrowana, za której utratę , ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez nadawcę;
f)potwierdzenie odbioru – polega na doręczeniu nadawcy formularza za pokwitowaniem adresata odbioru przesyłki rejestrowanej;
g) wymiary przesyłek listowych
„gabaryt A” - przesyłki o wymiarach:
- minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm
- maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm;
„gabaryt B” - przesyłki o wymiarach:
- minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza grubość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm,
- maksimum: suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
Przyjmuje się tolerancje wszystkich wymiarów do 2 mm.
2) Paczki pocztowe o wadze do 10 000g
a) ekonomiczne – rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii
b) priorytetowe – rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii.
 
 
4. Przedmiot zamówienia winien być realizowany na zasadach określonych w powszechnie
obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 12 czerwca 2003 roku Prawo Pocztowe ( t. j. Dz. U. z 2008r., Nr 189, poz. 1159 ze zm.).
5. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa obejmująca świadczenie usług pocztowych.
6. Wartość należności za świadczenie usług pocztowych obliczana będzie w okresach miesięcznych, jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej za dany rodzaj przesyłki oraz rzeczywistej ilości przesyłek danego rodzaju.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca co miesiąc wystawiał fakturę na Gminę Nidzica, Pl. Wolności 1, 13-100 Nidzica, NIP: 9840161572.
8. Wykazane w Formularzu cenowym szacunkowe ilości przesyłek listowych i pocztowych każdego rodzaju, zostały podane dla obliczenia wartości oferty i nie są ilościami zobowiązującymi Zamawiającego.
9. Planowane do nadania ilości przesyłek danego rodzaju zawarto w „Formularzu cenowym”.
10. Wykonawca musi zapewnić możliwość nadawania wszystkich przesyłek objętych przedmiotem niniejszego zamówienia , w placówce nadawczej Wykonawcy czynnej od poniedziałku do piątku w godz. co najmniej od 800 do 1600 .
 
Wielkość zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej < od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
 
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 Pzp dla każdej części,  w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usługi, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tych samych rodzajów usług pocztowych, które są objęte zakresem niniejszego zamówienia.
 
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0, 64113000-1
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: zakończenie: 31.12.2013 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
 
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Ponadto Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 r. (Dz. U. 2008, Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących tych dokumentów.
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • Koncesję, zezwolenie lub licencję
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie, które będą mogły być dokonane w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji :
- zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT w zakresie usług pocztowych,
- zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cennika powszechnych usług pocztowych zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy Prawa pocztowego,
- zmiana zapisów umowy, które staną się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w wyniku wchodzących w życie nowelizacji tych przepisów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1 (pokój nr 3) w godz.7:30-15:30 lub po złożeniu wniosku: pisemnie lub faxem
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
                                             10 grudnia 2012r. godzina 1100,
miejsce: oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 19) Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 grudnia 2012 r. o godz. 1115 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy. Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2013r. do dnia 31.12.2013r.
 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.11.2012r.
 
 pod poz. 253833-2012
 
 
 
BURMISTRZ NIDZICY
DARIUSZ SZYPULSKI
                                                                                                                                                              

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Romanik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Szypulski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-30 12:53:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Skibińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-30 13:17:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Skibińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-12-12 14:17:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
960 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony