ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU-: Zad. 1: Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Warszawskiej 7 w Nidzicy; Zad. 2:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-316, 3-317, 3-319 w Nidzicy.Zad. 3:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-318 i 3-319 w Nidzicy.Zad. 4:Rozbiórka bud. gosp. stanowiącego zespół garażowy przy ulicy Traugutta na działce nr 5-209 w Nidzicy. Zad. 5:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Sprzymierzonych na działce nr 3-6/5 w Nidzicy. Zad. 6:Rozbiórka bud. gosp. w parku miejskim im. Gregoroviusa przy ulicy Traugutta na działce nr 5-6/4 w Nidzicy. Drukuj informację Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU-: Zad. 1: Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Warszawskiej 7 w Nidzicy; Zad. 2:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-316, 3-317, 3-319 w Nidzicy.Zad. 3:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-318 i 3-319 w Nidzicy.Zad. 4:Rozbiórka bud. gosp. stanowiącego zespół garażowy przy ulicy Traugutta na działce nr 5-209 w Nidzicy. Zad. 5:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Sprzymierzonych na działce nr 3-6/5 w Nidzicy. Zad. 6:Rozbiórka bud. gosp. w parku miejskim im. Gregoroviusa przy ulicy Traugutta na działce nr 5-6/4 w Nidzicy.

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU-: Zad. 1: Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Warszawskiej 7 w Nidzicy; Zad. 2:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-316, 3-317, 3-319 w Nidzicy.Zad. 3:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-318 i 3-319 w Nidzicy.Zad. 4:Rozbiórka bud. gosp. stanowiącego zespół garażowy przy ulicy Traugutta na działce nr 5-209 w Nidzicy. Zad. 5:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Sprzymierzonych na działce nr 3-6/5 w Nidzicy. Zad. 6:Rozbiórka bud. gosp. w parku miejskim im. Gregoroviusa przy ulicy Traugutta na działce nr 5-6/4 w Nidzicy.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Urząd Miejski w Nidzicy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 244879- 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-12-04 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-12-04 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat (pokój nr 19) Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1,13-100 Nidzica

Ogłoszono dnia: 2013-11-19 przez Dariusz Szypulski

Treść:

Nidzica, dnia 19 listopada 2013r.                                                       Nr postępowania: TI. 271.18.2013
 
Nidzica: Zad. 1: Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Warszawskiej 7 w Nidzicy.
i/lub*
Zad. 2:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-316, 3-317, 3-319 w Nidzicy.
i/lub*
Zad. 3:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-318 i 3-319 w Nidzicy.
i/lub*
Zad. 4:Rozbiórka bud. gosp. stanowiącego zespół garażowy przy ulicy Traugutta na działce nr 5-209 w Nidzicy.
i/lub*
Zad. 5:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Sprzymierzonych na działce nr 3-6/5 w Nidzicy.
i/lub*
Zad. 6:Rozbiórka bud. gosp. w parku miejskim im. Gregoroviusa przy ulicy Traugutta na działce nr 5-6/4 w Nidzicy.
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.
Adres strony internetowej zamawiającego:
http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zad. 1: Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Warszawskiej 7 w Nidzicy.
i/lub*
Zad. 2:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-316, 3-317, 3-319 w Nidzicy.
i/lub*
Zad. 3:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-318 i 3-319 w Nidzicy.
i/lub*
Zad. 4:Rozbiórka bud. gosp. stanowiącego zespół garażowy przy ulicy Traugutta na działce nr 5-209 w Nidzicy.
i/lub*
Zad. 5:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Sprzymierzonych na działce nr 3-6/5 w Nidzicy.
i/lub*
Zad. 6:Rozbiórka bud. gosp. w parku miejskim im. Gregoroviusa przy ulicy Traugutta na działce nr 5-6/4 w Nidzicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych:
Zadanie nr 1: Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Warszawskiej 7 w Nidzicy.
Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają:
- Projekt budowlany rozbiórki stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ;
- Projekt umowy stanowiący załącznik nr 25 do SIWZ.
 
i/lub*
Zadanie nr 2:Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-316, 3-317, 3-319 w Nidzicy.
Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają:
- Projekt budowlany rozbiórki stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ;
- Projekt umowy stanowiący załącznik nr 25 do SIWZ.
 
i/lub*
Zadanie nr 3:Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-318 i 3-319 w Nidzicy.
Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają:
- Projekt budowlany rozbiórki stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ;
- Projekt umowy stanowiący załącznik nr 25 do SIWZ.
 
i/lub*
Zadanie nr 4:Rozbiórka budynku gospodarczego stanowiącego zespół garażowy przy ulicy Traugutta na działce nr 5-209 w Nidzicy.
Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają:
- Projekt budowlany rozbiórki stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ;
- Projekt umowy stanowiący załącznik nr 25 do SIWZ.
 
i/lub*
Zadanie nr 5:Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Sprzymierzonych na działce nr 3-6/5 w Nidzicy.
 Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają:
- Projekt budowlany rozbiórki stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 14 do SIWZ;
- Projekt umowy stanowiący załącznik nr 25 do SIWZ.
 
i/lub*
Zadanie nr 6:Rozbiórka budynku gospodarczego w parku miejskim im. Gregoroviusa przy ulicy Traugutta na działce nr 5-6/4 w Nidzicy
Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają:
- Projekt budowlany rozbiórki stanowiący załącznik nr 16 do SIWZ;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 17 do SIWZ;
- Projekt umowy stanowiący załącznik nr 25 do SIWZ.
 
Wielkość zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej < od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7; 45110000-1; 45262700-8; 45453000-7;
45260000-7; 45400000-1
 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak. Liczba części:6
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty świadczenia stanowiącego załącznik nr 20 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty świadczenia stanowiącego załącznik nr 20 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 20 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 20 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 20 do SIWZ.
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1. Oferta sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 19 do  SIWZ wraz z zawartym w niej oświadczeniem o zakresie prac, jakie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy, które należy uzupełnić.
2. Oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ i ogłoszeniu stanowiące załączniki do Oferty;
3. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp lub informację o nienależeniu do tej samej grupy kapitałowej, stanowiące załącznik nr 23 do SIWZ lub załącznik nr 24 do SIWZ.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z at. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego
6. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 4. i 5. powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian (zgodnie z § 10 projektu umowy) tj:
1.Zmiana terminu zakończenia zadania w przypadku:
a)     udzielenia zamówień dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na ten termin;
b)     przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
c)     zawieszenia wykonywania robót budowlanych na wniosek Zamawiającego;
d)     działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót;
e)     wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających realizację robót.
1.2.Zmiana wynagrodzenia w przypadkach robót zaniechanych.
1.3.Zmiana stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
1.4. Zmiana podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców z zachowaniem postanowień §11 projektu umowy.
1.5. Zmiana przedstawicieli Wykonawcy na budowie.
2. Korekty terminów zostaną przedłożone każdorazowo Zamawiającemu w terminie siedmiu dni kalendarzowych po powzięciu wiadomości o konieczności wprowadzenia zmian w umowie w formie aneksu do umowy. Okres przesunięcia terminu zakończenia przedmiotu umowy ustalony będzie w oparciu o realny wpływ tych przyczyn na termin zakończenia przedmiotu umowy.
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1 (pokój nr 5) w godz.7:30-15:30 lub po złożeniu pisemnego wniosku: pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na e-mail: um_przetargi@nidzica.pl
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:                      
04.12.2013 godzina 11:00,
miejsce: oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 19) Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.12.2013 r. o godz. 11:15 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy. Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie.
 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.11.2013 r.
 pod poz. 244879- 2013
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Romanik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-11-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Szypulski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-11-19 15:16:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Skibińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-11-19 15:39:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Skibińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-12-09 15:15:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
829 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony