Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnychDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnychSzczegóły informacji
Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych
Status: rozstrzygnięty
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Urząd Miejski w Nidzicy
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 37249-2011
Termin składania ofert / wniosków: 2011-02-18 11:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-02-18 11:15:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Nidzicy, Sekretariat: pokój nr 19
Ogłoszono dnia: 2011-02-02 przez Dariusz Szypulski
Treść:
Nidzica, dnia 02 luty 2011r. Nr postępowania: TI. 271-3/11
Nidzica: Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.
Adres strony internetowej zamawiającego:
http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych, obejmujący :
1) remont cząstkowy dróg gminnych zamiejskich w następującym zakresie i wariantach :
a) mieszanką mineralno-asfaltową - średnia głębokość wyboju 5 cm – 100,0 m2,
b) powierzchniowe utrwalenie przy pomocy grysów – rakowiny z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej – 100,0 m2,
c) powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów – wyboje o głębokości 1,5 cm z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca – 200,0 m2,
d) powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów – za dalsze 0,5 cm do 5 cm głębokości wyboju z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca – 200,0 m2,
e) przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej – 10,0 m,
f) przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 10,0 m,
g) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 10,0 m2,
h) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej o wysokości 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 10,0 m2,
i) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – 3,0 szt.,
j) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 1,0 szt.
2) remont cząstkowy ulic i placów gminnych w mieście Nidzica w następującym zakresie i wariantach :
a) mieszanką mineralno-asfaltową - średnia głębokość wyboju 5 cm – 400,0 m2,
b) powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów – wyboje o głębokości 1,5 cm z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca – 150,0 m2,
c) powierzchniowe utrwalenie – za dalsze 0,5 cm do 5 cm głębokości wyboju przy pomocy grysów z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca – 150,0 m2,
d) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm – 200,0 m2,
e) remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalanie przy użyciu grysów - rakowiny z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej – 100,0 m2,
f) remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 30,0 m2,
g) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej o wysokości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin – 30,0 m2,
h) remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 30,0 m2,
i) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 30,0 m2,
j) przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej – 10,0 m,
k) przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 10,0 m,
l) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – 5,0 szt.,
ł) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 5,0 szt.,
m) roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km – 50, m2,
n) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 30,0 m2,
o) podbudowa betonowa bez dylatacji – grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 5,0 m2,
p) remonty nawierzchni z betonu – 2,0 m3,
r) ścieki uliczne z prefabrykatów 50x28x10 cm na ławie betonowej o przekroju 0,07 m2 – 10,0 m,
s) ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej w dwóch rzędach – 10 m,
t) naprawy tymczasowe nawierzchni bitumicznych wykonywane na zimno – wyboje o gł. do 5 cm – 8,0 m2,
u) naprawy tymczasowe nawierzchni bitumicznych wykonywane na zimno – następna warstwa ponad 5 cm – 4,0 m2,
w) wymiana odwodnienia chodnikowego liniowego – 10,0 m,
z) naprawa barier ochronnych stalowych – 10,0 m.
Zakres i sposób wykonania zamówienia określają:
· Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
· Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
Wielkość zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej < od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp przyjęto możliwość rozszerzenia przedmiotu zamówienia wymienionego w zamówieniu podstawowym. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
I
II.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty polegające na wykonaniu remontów cząstkowych dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących tych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:
a) zmiany osoby wymienionej w § 7 projektu umowy w przypadku rezygnacji przez tą osobę z podjętych funkcji,
b) zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców,
c) zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę osobiście,
d) zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiarów robót powodująca zwiększenie wynagrodzenia umownego, określonego w § 10 ust. 2 projektu umowy.
2. Zmiana ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiarów robót nie powodująca zwiększenia wynagrodzenia umownego, określonego w § 10 ust. 2 projektu umowy nie wymaga zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica (pokój nr 3) w godz. 7:30-15:30 lub po złożeniu pisemnego wniosku: pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na e-mail: um_przetargi@nidzica.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica (pokój nr 3) w godz. 7:30-15:30 lub po złożeniu pisemnego wniosku: pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na e-mail: um_przetargi@nidzica.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
18.02.2011 godzina 11:00,
miejsce: oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 19) Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.02.2011 r. o godz. 11:15 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy. Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.02.2011 r.
pod poz. 37249-2011
BURMISTRZ NIDZICY
DARIUSZ SZYPULSKI
Wyk. A.Romanik
Kier.Wydz.TI.H.Piotrkowska
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnychDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Anna Romanik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-02-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dariusz Szypulski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-02-02 12:31:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna Skibińska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-02-02 12:47:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna Skibińska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-02-24 11:03:36 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 954 raz(y) |