ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Utrzymanie bezdomnych zwierząt w schronisku wraz z ich odbioremDrukuj informację Zamówienie publiczne: Utrzymanie bezdomnych zwierząt w schronisku wraz z ich odbiorem

Szczegóły informacji

Utrzymanie bezdomnych zwierząt w schronisku wraz z ich odbiorem

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Urząd Miejski w Nidzicy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 94721-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-04-01 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-04-01 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: sekretariat (pokój nr 19) Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica

Ogłoszono dnia: 2011-03-24 przez Halina Piotrkowska

Treść:

Nidzica, dnia 24 marca 2011r.                                                Nr postępowania: TI. 271.6.2011
 
Nidzica: Utrzymanie bezdomnych zwierząt w schronisku wraz z ich odbiorem
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.
Adres strony internetowej zamawiającego:
 http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie bezdomnych zwierząt w schronisku wraz z ich odbiorem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie bezdomnych zwierząt w schronisku wraz z ich odbiorem.
1. Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania bezdomnych zwierząt z terenu Nidzicy do Schroniska w ---------- , którym zarządza na podstawie Decyzji ------nr ------------z dnia ------------ oraz Decyzji ---------------- Powiatowego Lekarza Weterynarii w , zapewniając im warunki egzystencji zgodnie z wymogami określonymi w regulaminie, statucie schroniska i w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (tekst jednolity z 2003r. Dz. U. nr 106 poz. 1002 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 11.03.2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 213 poz. 1342 ze zm.).
2. Przedmiot umowy obejmuje:
1) przyjmowanie dostarczanych do schroniska bezdomnych zwierząt odłowionych na terenie Gminy Nidzica
2) objęcie dostarczonych do schroniska zwierząt całodobową opieką, polegającą na: - zapewnieniu pomieszczenia chroniącego je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi, z dostępem do światła dziennego, - zapewnieniu wyżywienia zwierząt odpowiednią karmą, - zapewnieniu stałego dostępu do wody, - zapewnieniu opieki weterynaryjnej;
3) traktowanie w sposób humanitarny zwierząt doprowadzonych do schroniska;
4) w razie potrzeby sterylizacja psów,
5) odrobaczanie, szczepienie przeciw wściekliźnie;
6) podejmowanie działań zmierzających do odnalezienia właściciela i umożliwienie mu odebrania zwierzęcia ze schroniska, po uprzedniej refundacji kosztów pobytu w schronisku przez właściciela - warunek w przypadku wydania zwierzęcia właścicielowi;
7) informowanie Urzędu Miejskiego w Nidzicy o zaistniałych adopcjach zwierząt dostarczonych do schroniska z terenu Gminy Nidzica w formie pisemnej wraz z dokumentacją fotograficzną.
3. Przewidywany limit liczby dostarczonych psów do schroniska - 40 sztuk.
4. Wszystkie nowoprzyjęte zwierzęta będą przyjmowane na podstawie pisemnego potwierdzenia i poddawane badaniom lekarskim.
5. Współpracę przy organizowaniu akcji promujących adopcję zwierząt przebywających w schronisku.
Zakres i sposób wykonania zamówienia określa: - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ .
 
Wielkość zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej < od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp przyjęto możliwość rozszerzenia przedmiotu zamówienia wymienionego w zamówieniu podstawowym. Zamówienie uzupełniające będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Biorąc pod uwagę powyższe oraz pogłębiający się problem z bezpańskimi zwierzętami, rosnącą ich liczbą na terenie Gminy i tym samym rosnącym zagrożeniem atakiem ludzi przewiduje się zwiększenie odbioru i utrzymania bezpańskich zwierząt o kolejne 20 sztuk.
 
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
 
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·         Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunku udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·         Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunku udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunku udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·         Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunku udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·         Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunku udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: -
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica (pokój nr 3) w godz. 7:30-15:30 lub po złożeniu pisemnego wniosku: pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na e-mail: um_przetargi@nidzica.pl
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:              
                                                               01.04.2011 godzina 11:00,
miejsce: oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 19) Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.04.2011 r. o godz. 11:15 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy. Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie.
 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.03.2011 r.
 pod poz. 94721-2011
 
BURMISTRZ NIDZICY

DARIUSZ SZYPULSKI

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Romanik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-03-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Halina Piotrkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-03-24 12:52:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Dobrowolski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-03-24 13:09:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Skibińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-04-01 15:20:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
988 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony