ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zadanie 1: Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Murarskiej na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 32/2, 33/2 i murów na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 33/4, 43/3, 42 obręb 6 w Nidzicy Zadanie 2: Rozbiórka części budynku starej kotłowni przy ulicy Sienkiewicza 6 A oraz budowa zadaszonych schodów zewnętrznych do kotłowni wraz z wykonaniem ściany oporowej przy schodach na działce nr 161/9 obręb 5 w Nidzicy. Zadanie 3: Rozbiórka pawilonu usługowo-handlowego przy ulicy Kajki na działce nr 59 obręb 4 w Nidzicy. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zadanie 1: Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Murarskiej na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 32/2, 33/2 i murów na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 33/4, 43/3, 42 obręb 6 w Nidzicy Zadanie 2: Rozbiórka części budynku starej kotłowni przy ulicy Sienkiewicza 6 A oraz budowa zadaszonych schodów zewnętrznych do kotłowni wraz z wykonaniem ściany oporowej przy schodach na działce nr 161/9 obręb 5 w Nidzicy. Zadanie 3: Rozbiórka pawilonu usługowo-handlowego przy ulicy Kajki na działce nr 59 obręb 4 w Nidzicy.

Szczegóły informacji

Zadanie 1: Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Murarskiej na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 32/2, 33/2 i murów na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 33/4, 43/3, 42 obręb 6 w Nidzicy Zadanie 2: Rozbiórka części budynku starej kotłowni przy ulicy Sienkiewicza 6 A oraz budowa zadaszonych schodów zewnętrznych do kotłowni wraz z wykonaniem ściany oporowej przy schodach na działce nr 161/9 obręb 5 w Nidzicy. Zadanie 3: Rozbiórka pawilonu usługowo-handlowego przy ulicy Kajki na działce nr 59 obręb 4 w Nidzicy.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Urząd Miejski w Nidzicy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 238777-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-09-22 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-09-22 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Nidzicy, Sekretariat: pokój nr 19

Ogłoszono dnia: 2011-09-07 przez Dariusz Szypulski

Treść:

Nidzica, dnia 07 września 2011r.                    Nr postępowania: TI. 271.23.2011
 
Nidzica: Zadanie 1: Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Murarskiej na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 32/2, 33/2 i murów na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 33/4, 43/3, 42 obręb 6 w Nidzicy
Zadanie 2: Rozbiórka części budynku starej kotłowni przy ulicy Sienkiewicza 6 A oraz budowa zadaszonych schodów zewnętrznych do kotłowni wraz z wykonaniem ściany oporowej przy schodach na działce nr 161/9 obręb 5 w Nidzicy.
Zadanie 3: Rozbiórka pawilonu usługowo-handlowego przy ulicy Kajki na działce nr 59 obręb 4 w Nidzicy.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.
Adres strony internetowej zamawiającego:http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie 1: Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Murarskiej na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 32/2, 33/2 i murów na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 33/4, 43/3, 42 obręb 6 w Nidzicy.
Zadanie 2: Rozbiórka części budynku starej kotłowni przy ulicy Sienkiewicza 6 A oraz budowa zadaszonych schodów zewnętrznych do kotłowni wraz z wykonaniem ściany oporowej przy schodach na działce nr 161/9 obręb 5 w Nidzicy.
Zadanie 3: Rozbiórka pawilonu usługowo-handlowego przy ulicy Kajki na działce nr 59 obręb 4 w Nidzicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1: Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Murarskiej na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 32/2, 33/2 i murów na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 33/4, 43/3, 42 obręb 6 w Nidzicy
lub/i
Zadanie 2: Rozbiórka części budynku starej kotłowni przy ulicy Sienkiewicza 6 A oraz budowa zadaszonych schodów zewnętrznych do kotłowni wraz z wykonaniem ściany oporowej przy schodach na działce nr 161/9 obręb 5 w Nidzicy
lub/i
Zadanie 3: Rozbiórka pawilonu usługowo-handlowego przy ulicy Kajki na działce nr 59 obręb 4 w Nidzicy.
 
Wielkość zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej < od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.26.27.00-8, 45.45.30.00-7, 45.26.00.00-7, 45.40.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami do kierowania robotami budowlanymi tj.:
a) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej (spełniający kryteria określone w Decyzji Nr 141/2011 Starosty Nidzickiego z dnia 5.07.2011r.) oraz posiadający co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 24 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych, i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011r., Nr 165, poz. 987) /dotyczy zadania nr 1/;
b) Kierownikiem robót (budowy) posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (spełniający kryteria określone w Decyzji Nr 155/2011 Starosty Nidzickiego z 05.07.2011 ) /dotyczy zadania nr 2/;
c) Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej (spełniający kryteria określone w Decyzji Nr 159/2011 Starosty Nidzickiego z 27.07.2011) /dotyczy zadania nr 3/.
 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów (załącznik nr 16 do SIWZ wraz z dokumentem potwierdzającym odbytą praktykę zawodową zgodnie z warunkiem wskazanym przez Zamawiającego) i oświadczenia (załącznik nr 17 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących tych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·         Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących tych dokumentów. 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nieSEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie:
1.1. Zmiana terminu zakończenia zadania w przypadku:
a) udzielenia zamówień dodatkowych lub robót wynikających z sytuacji opisanych w §6 ust. 3 i 5 projektu umowy mających wpływ na ten termin;
b) przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego
c) zawieszenia wykonywania robót budowlanych na wniosek Zamawiającego
d) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót;
e) wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających realizację robót
a. Zmiana wynagrodzenia w przypadkach opisanych w §7 ust. 3 projektu umowy, jeżeli będą one miały wpływ na cenę.
b. Zmiana stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
c. Zmiana podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców z zachowaniem postanowień §11 projektu umowy.
d. Zmiana przedstawicieli Wykonawcy na budowie.
2. Korekty terminów zostaną przedłożone każdorazowo Zamawiającemu w terminie siedmiu dni kalendarzowych po powzięciu wiadomości o konieczności wprowadzenia zmian w umowie w formie aneksu do umowy. Minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia przedmiotu umowy z przyczyn wymienionych w ust. 1 pkt 1.1. ppkt b), c), d), e) będzie równy okresowi przerwy lub postoju. Okres przesunięcia terminu zakończenia przedmiotu umowy z przyczyn wymienionych w ust. 1 pkt 1.1, ppkt. a) ustalony będzie w oparciu o realny wpływ tych przyczyn na termin zakończenia przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1 (pokój nr 3) w godz.7:30-15:30 lub po złożeniu pisemnego wniosku: pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na e-mail: um_przetargi@nidzica.pl
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 11:00, miejsce: oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 19) Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.09.2011 r. o godz. 11:15 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy. Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH 
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Murarskiej na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 32/2, 33/2 i murów na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 33/4, 43/3, 42 obręb 6 w Nidzicy.
 
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają:
- Projekt budowlany zatwierdzony decyzją o pozwoleniu na rozbiórkę nr 141/2011 Starosty Nidzickiego z dnia 5.07.2011r. stanowiące załączniki nr 1 i 2 do SIWZ;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ;
- Projekt umowy stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbiórka części budynku starej kotłowni przy ulicy Sienkiewicza 6 A oraz budowa zadaszonych schodów zewnętrznych do kotłowni wraz z wykonaniem ściany oporowej przy schodach na działce nr 161/9 obręb 5 w Nidzicy. 
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają:
- Projekt budowlany zatwierdzony decyzją o pozwoleniu na rozbiórkę nr 155/2011 Starosty Nidzickiego z dnia 21.07.2011r. stanowiące załączniki nr 5 i 6 do SIWZ;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ;
- Projekt umowy stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.26.27.00-8, 45.45.30.00-7, 45.26.00.00-7, 45.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbiórka pawilonu usługowo-handlowego przy ulicy Kajki na działce nr 59 obręb 4 w Nidzicy. 
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają:
- Projekt budowlany zatwierdzony decyzją o pozwoleniu na rozbiórkę nr 159/2011 Starosty Nidzickiego z dnia 27.07.2011r. stanowiące załączniki nr 9 i 10 do SIWZ;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ;
- Projekt umowy stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.09.2011 r.
 pod poz. 238777-2011
 
                                                                                                                                                                  BURMISTRZ NIDZICY
                                                                                                                                                      DARIUSZ SZYPULSKI

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Romanik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-09-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Szypulski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-09-07 11:39:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Skibińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-09-07 12:20:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Dobrowolski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-09-30 16:55:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
737 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony