Zamówienia publiczne
Szczegóły informacji
Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych
Status: rozstrzygnięty
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Urząd Miejski w Nidzicy
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 7978-2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-02-02 11:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-02-02 11:15:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Nidzicy
Ogłoszono dnia: 2010-01-11 przez Halina Piotrkowska
Treść:
Nidzica, dnia 11 stycznia 2010r.
Nr postępowania: TI. 341-1/10
O G Ł O S Z E N I E
GMINA NIDZICA
Plac Wolności 1
13-100 Nidzica
ogłasza przetarg nieograniczony
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ < OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE art.11 ust.8 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/
na roboty budowlane :
„Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych”
CPV: 45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych, obejmujący :
1) remont cząstkowy dróg gminnych zamiejskich w następującym zakresie i wariantach :
a) mieszanką mineralno-asfaltową - średnia głębokość wyboju 5 cm – 100,0 m2,
b) powierzchniowe utrwalenie przy pomocy grysów – rakowiny z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej – 100,0 m2,
c) powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów – wyboje o głębokości 1,5 cm z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca – 200,0 m2,
d) powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów – za dalsze 0,5 cm do 5 cm głębokości wyboju z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca – 200,0 m2,
e) przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej – 10,0 m,
f) przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 10,0 m,
g) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 10,0 m2,
h) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej o wysokości 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 10,0 m2,
i) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – 3,0 szt.
2) remont cząstkowy ulic i placów gminnych w mieście Nidzica w następującym zakresie i wariantach :
a) mieszanką mineralno-asfaltową - średnia głębokość wyboju 5 cm – 400,0 m2,
b) powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów – wyboje o głębokości 1,5 cm z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca – 150,0 m2,
c) powierzchniowe utrwalenie – za dalsze 0,5 cm do 5 cm głębokości wyboju przy pomocy grysów z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca – 150,0 m2,
d) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm – 200,0 m2,
e) remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalanie przy użyciu grysów - rakowiny z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej – 100,0 m2,
f) remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 30,0 m2,
g) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej o wysokości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin – 30,0 m2,
h) remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 30,0 m2,
i) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 30,0 m2,
j) przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej – 10,0 m,
k) przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 10,0 m,
l) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – 5,0 szt.,
ł) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 5,0 szt.,
m) roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km – 50, m2,
n) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 30,0 m2.
Zakres i sposób wykonania zamówienia określają:
- Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
- Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Nie przewiduje się możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2010 r. ., w tym po okresie zimy na drogach gminnych zamiejskich oraz ulicach i placach gminnych w mieście Nidzica, wskazanych przez zamawiającego, do dnia 31 maja 2010 r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/lubodebrać osobiście w Urzędzie Miejskim w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica (pokój nr 3) w godz. 7.30 15.30 lub po złożeniu odpowiedniego wniosku: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną na mail: um_przetargi@nidzica.pl Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą:
1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadanie wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuację ekonomiczną i finansową
i złożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunków udziału
w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia i złożą wraz z ofertą stosowne oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty:
1. Wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na wykonaniu remontów cząstkowych dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione do spełnienia warunku zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, opinie, protokoły odbioru, itp.), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ
W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty:
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełnienia warunków wymienionych w pkt. IV SIWZ nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń według formuły "Spełnia-Niespełnia" .Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia żądanych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 (dot. wykazu robót) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 (dot. wykazu robót) ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt 4.
W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenia zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku, jeżeli wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później jak w dniu upływu terminu składania ofert, nie zalegał z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawca jest także zobowiązany wykazać, że nie był i nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Wykonawca także wykaże, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 2 i 3 (dot. oświadczenia z art. 24 ust. 1 Pzp i odpisu z właściwego rejestru). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Ofertę Wykonawcy wykluczonego Zamawiający uzna za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817)
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej opisano w SIWZ.
Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Nidzicy (pokój nr 19) lub przesłać na adres: Urząd Miejski, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica do dnia:
02 lutego 2010 roku do godz. 11:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02 lutego 2010 roku o godz. 11:15 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%
Termin związania ofertą wynosi 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.01.2010 r.
pod poz. 7978-2010
BURMISTRZ NIDZICY
DARIUSZ SZYPULSKI
Wykonała:A.Romanik
Kierownik Wydz. TI:H.Piotrkowska
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Anna Romanik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-01-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Piotrkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-01-11 17:58:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mariusz Dobrowolski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-01-11 18:12:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mariusz Dobrowolski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-02-03 10:59:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1073 raz(y) |