Zamówienia publiczne
Szczegóły informacji
Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę samochodu ciężarowego-śmieciarki
Status: rozstrzygnięty
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nidzicy
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 131212-2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-05-27 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-05-27 11:00:00
Miejsce złożenia oferty: Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.,ul. Kolejowa 17,Pokój nr 3
Ogłoszono dnia: 2010-05-14 przez Stefan Burek
Treść:
Numer sprawy:01/10
Nidzica, 14-05-2010 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę samochodu ciężarowego – śmieciarki dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nidzicy. Numer sprawy:01/10.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008r. Nr 171,poz.1058) Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Ul. Kolejowa 17
13-100 Nidzica
E-mail: anna_pugk@op.pl
Godziny urzędowania:7ºº - 15ºº
II. Określenie trybu zamówienia:
postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać (bezpłatnie) w siedzibie zamawiającego, pokój nr 3, bądź za pośrednictwem poczty.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa samochodu ciężarowego – śmieciarki, szt. 1;
CPV: 34144511-3; 34144510-6. Samochód musi posiadać świadectwo homologacji na pojazd kompletny ważne na dzień dostawy oraz dokumenty dopuszczające do ruchu w Polsce i niezbędne do rejestracji pojazdu.
Parametry techniczne bezwzględnie wymagane:
PODWOZIE:
- podwozie dwuosiowe
- rok produkcji 2002 lub młodszy
- półautomatyczna skrzynia biegów
- przebieg do 200 000 km
- blokada tylnego mostu
- kamera wsteczna
- koła 22,5 cala
- zawieszenie przód resor, tył poduszka powietrzna
- dopuszczalna masa całkowita min. 18 000 kg
- ładowność min. 6 500 kg
- kabina dzienna 3 miejscowa
- ABS
- moc silnika 250 – 260 koni mechanicznych
- elektryczne szyby
- klimatyzacja
- elektrycznie sterowane lusterka
- pojazd wypiaskowany i pomalowany
- kabina w kolorze białym RAL 700, zabudowa pomarańczowa RAL 2008
- pojazd zarejestrowany na terenie RP w dniu rozstrzygnięcia przetargu
- tachograf z ważną legalizacją
- zaświadczenie, że pojazd posiada ogranicznik prędkości
- zaspolona lampa ostrzegawcza zamontowana na kabinie kierowcy
- całkowita długość pojazdu nie więcej niż 760 cm
- pojemność silnika 8 000 – 9 000 cm3
-
ZABUDOWA:
- zabudowa półokrągła o pojemności 15 – 16 m3
- wyprodukowana w tym samym roku jak podwozie
- prasa ze zgniotem liniowym x 4
- niski zasyp przystosowany do opróżniania pojemników 110 – 1100 l
- 2 stopnie dla ładowaczy
- światło ostrzegawcze na zabudowie
2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na pojazd (jako całość) i zabudowę na minimum 6 miesięcy od daty wydania pojazdu.
3. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, łącznie z przedmiotem zamówienia wyda Zamawiającemu posiadane dokumenty dotyczące pojazdu.
4. Przekazanie przedmiotu zamówienia (gotowego do rejestracji pojazdu) – na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VII. Termin wykonania zamówienia:
1. Wydanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia winno nastąpić nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy.
2. Umowa zostanie zawarta niezwłocznie, nie wcześniej jednak niż 7 dni od daty zawiadomienia oferentów o wyborze oferty.
3. Odbiór odbędzie się w siedzibie Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie.
4. Odbiór obejmuje:
- sprawdzenie kompletności i funkcjonalności śmieciarki,
- przeszkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego osób, w zakresie obsługi oraz naprawy,
- przekazanie instrukcji obsługi śmieciarki.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu:
w przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy-Prawo zamówień publicznych z dnia 29-01-2004 r.(Dz. U. nr 19 z 2004r. poz.177) oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 wyżej wymienionej ustawy oraz warunki dodatkowe określone w SIWZ.
IX. Informacja na temat wadium:
1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00 zł;
słownie: cztery tysiące złotych.
2. Wykonawca wnosi wadium:
1) w pieniądzu,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto nr 33 8834 0009 2001 0000 2017 0001 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
- upłynął termin związania ofertą;
- zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego;
- zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia,
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
- który został wykluczony z postępowania;
- którego oferta została odrzucona.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została
wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie wykonawcy.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
L.p.
|
Nazwa kryterium
|
Waga
|
Sposób punktowania
|
1
|
Cena ofertowa
|
100%
|
100
|
W ramach tego kryterium - najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta o najniższej cenie.
Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów obliczonych przez podzielenie ceny najtańszej z ofert przez cenę danej oferty .
Cena najniższa x maksymalna ilość punktów
Cena badanej oferty
Tak obliczona ilość punktów każdej z ofert zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium, czyli 100%
2. Wynik
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 27-05-2010 do godz.10ºº
w siedzibie zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 17
13-100 Nidzica
Pokój nr 3
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 27-05-2010 r., o godz. 11ºº
w siedzibie zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 17
13-100 Nidzica
Pokój nr 3
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 25-06-2010 r.
XIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczonew Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
14-05-2010 pod nr 131212-2010.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stefan Burek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-05-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stefan Burek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-05-14 14:28:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mariusz Dobrowolski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-05-14 14:40:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mariusz Dobrowolski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-06-02 14:50:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1597 raz(y) |