Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Akapit nr 1 - brak tytułu
WYDZIAŁ TECHNICZNO – INWESTYCYJNY
fax. 89 625 07 11
Godziny przyjęć interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu
Nr pokoju
|
Rodzaj załatwianych spraw
|
Nr telefonu
|
5
|
Kierownik Wydziału Techniczno - Inwestycyjnego
Halina Piotrkowska
|
89 625 07 59
|
2
|
STANOWISKO ds. architektury miejskiej
- Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, ich zmiany i przeniesienia na inny podmiot
STANOWISKO ds. planowania przestrzennego
- Wykonywanie wszelkich czynności związanych z przygotowaniem i prawidłowym przebiegiem sporządzania i uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz ich zmiany,
- Prowadzenie spraw związanych z opłatą planistyczną i roszczeniami właścicieli lub użytkowników wieczystych nieruchomości wobec Gminy w związku z uchwaleniem planu miejscowego,
- Wydawanie wypisów i wyrysów z planu miejscowego i studium,
-Wydawanie sporządzonych projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, ich zmiany i przeniesienia na inny podmiot.
|
89 625 07 42
|
3
|
STANOWISKO ds. zarządu dróg gminnych
Wydawanie na terenie miasta:
- zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów budowlanych i urządzeń oraz zajęcie pasa drogowego na cele nie związane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego,
- zezwoleń na lokalizację zjazdów z dróg,
- opiniowanie projektów organizacji ruchu,
- remonty i zimowe utrzymanie dróg,
- prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych w drogach gminnych,
Wydawanie poza terenem miasta:
- zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów budowlanych i urządzeń oraz zajęcie pasa drogowego na cele nie związane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego,
- zezwoleń na lokalizację zjazdów z dróg.
- utrzymanie czystości pasów drogowych, oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej
- wydawanie zgody na ustawienie reklam w drogach wewnętrznych stanowiących własność Gminy
- opiniowanie spraw z zakresu komunikacji
|
89 625 07 54
|
4
|
STANOWISKO ds. inwestycji
- Prowadzenie inwestycji realizowanych przez Gminę
STANOWISKO ds. inwestycji i środowiskowych uwarunkowań
- Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia,
- Wydawanie opinii dotyczących wydobywania kopalin,
- Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,
- Nadzór nad eksploatacją gminnych placów zabaw.
STANOWISKO ds. zamówień publicznych
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
|
89 625 07 50
89 625 07 51
|
Akapit nr 2 - brak tytułu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-02-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-02-19 14:21:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna Skibińska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-02-20 07:48:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Maksym |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-08-30 09:06:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 12780 raz(y) |